<> EMELIE SUNDBERG - Bullbak en måndag, varför inte?
(null)
  
 
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
(null)
 
Snart är det december och saffransbullens tid, men innan dess får man väl äta annat gott? Det tycker iallafall jag så idag bakade jag och Ellie vanilj och kanelbullar. Jag testade att göra snurror för första gången och de blev helt okej tycker jag. De smakade iallafall ljuvligt gott! Jag äter helst bullar med vaniljfyllning men vi gjorde både kanel och vaniljsnurror. Nu har vi frysen full för alla påhälsande gäster kommande helger! 
 
Apropå saffransbullar så kommer jag nog att smyga upp några adventsstjärnor i veckan.. Lite tidigt kanske, men jag kan nog inte hålla mig!
 
Hoppas ni har haft en mjuk start på veckan. Här är vi dunderförkylda hela bunten, och kanelbullar ska bota det mesta har jag hört..
 
Kram

1 kommentarer

Lilla i

05 Nov 2019 09:38

Älskar färgerna i dina bilder!

Kommentera

Publiceras ej