<> EMELIE SUNDBERG - Helg ensam med barnen
Så var det söndagkväll och jag sätter mig äntligen ner i soffan framför brasan och rundar av helgen. Efter att ha vabbat nästan hela veckan var jag inte övertaggad på att vara själv med barnen hela helgen men jag bestämde mig för att göra det absolut bästa av det och jag måste säga att vi verkligen haft en SÅ mysig helg.
(null)
I fredags kväll åkte vi hem till min farmor med en stor påse ostbågar. Hon hade lagat middag och så vi åt korvgryta och ostbågar i hennes kök och spelade memory tills barnen gnuggade sig i ögonen. En bättre fredagskväll om du frågar mig.
(null)
I lördags åkte vi till en mysig 4H gård som vi inte varit på innan, åt en spontanlunch på MC Donalds och åkte vidare till Hornbach (ja - byggvaruhuset) för de hade någon djurdag med ponnyridning, ansiktsmålning och fiskdamm. Väl där blev jag sugen på att måla om ett skåp hemma och spontanköpte färg..
(null)
På eftermiddagen målade jag skåp medan ungarna kollade på Emil i Lönneberga. Sen kom min pappa förbi och vi beställde hämtmat och pratade om ditt och datt.
(null)
Idag har vi varit på namnkalas hos fina Bonnie och hennes föräldrar och när vi kom hem var pappan i huset hemma igen efter sin fiskeresa. Så efterlängtad!
(null)
Nu hoppas jag att sjukdomarna här hemma är över för ett tag, för hej var det tar på energin att ha sjuka och gnälliga barn!
(null)
Jag är SÅ laddad inför en ny vecka! Hoppas ni är det också!
 

Kommentera

Publiceras ej