<> EMELIE SUNDBERG - Min egna lilla pippi.
Jag tror kanske att hon är världens starkaste tjej min lilla groda. Som Pippi. Meb brutet nyckelben gråter hon varje morgon vi lämnar Noah på förskolan och hon måste följa med hem. "JAG VILL VA PÅ FÖRSKOLAN" skriker hon hela vägen hem. Älskade unge. Hon älskar verkligen sin förskola, sina kompisar och sina fröknar. Hennes favoritfröken heter Ella och har samma bus i blicken som Ellie.
Tack snälla för era kryahälsningar och kärlek på Instagram igår. Den här lilla tjejen mår verkligen så mycket bättre redan idag.
 
Det märks knappt att Ellie har brutit nyckebenet förutom om hon belastar högerarmen jättemycket eller vi råkar lyfta henne lite fel. Hon har inte fått någon smärtlindring sedan igår morse och är lika pigg och glad som vanligt. 
Idag var det min tur att jobba och Ola har varit hemma och vabbat. Jag har gjort ett fotojobb där Ellie fick agera modell, sen fick jag stänga in mig i sovrummet för att få något gjort.
 
 
Ungar alltså.. Själv hade man väl varit sjukskriven i flera veckor..
Tänk att hon blivit så stor. 2 och ett halvt och sover i eget rum.
Min lilla Pippi.
Världens starkaste tjej.
barnrum, barnrumsinspiration, inredning,

Kommentera

Publiceras ej