<> EMELIE SUNDBERG - Förnya soffan med hjälp av möbeltextilier
Inlägget innehåller annonslänkar
 
Jag hittade en så bra grej idag när jag egentligen skulle spana på sänggavlar. Dessa möbeltextilier från Ellos. Hur många är vi inte som sitter med en gammal soffa som man är DÖÖtrött på men som man varken har råd eller samvete att byta ut för att den ändå funkar. Vi har ju sett olika överkast som slängs över soffor men nu har alltså Ellos gjort egna överdrag i bomull där passformen justeras med hjälp av knytband i armstöden. Genialiskt om du frågar mig.
 
          
 
Den högra är med snörning och den vänstra är vad jag förstår bara ett stort tygstycke så det kan man ju köpa var som helst. Men vill man ha just detta finns det här Dessa överdrag finns i flera färger och du hittar alla här. Överdraget finns till fåtöljer också.
 
 
Det jag egentligen skulle titta på var alltså en sänggavel i Linne och jag tycker att Ellos har en så fin.
Det är ju inte supersvårt att göra en egen om man har tiden men just nu är den där tiden lite av en bristvara.. Du hittar sänggaveln här.
 
Nu ska jag svida om och bege mig in till stan. Först blir det en sväng förbi Olssons tyger för att titta på gardintyg och sen vidare  till Asian Post Office för middag med mina bästa tjejer. Sjukt taggad!
 
 

 
sofföverdrag,

Kommentera

Publiceras ej