<> EMELIE SUNDBERG - Som en tidsresa till barndomen
(null)
Så fick vi äntligen hem den här sängen som stått på en vind sedan den skickades upp till Stockholm från Visby i juni. Sängen som jag sovit i under min uppväxt och som innan dess kom från ett sommarkollo i Follingbo i Visby. Undrar vilka andra ungar som sovit i den här sängen genom åren?
(null)
Det är lite speciellt med möbler som hängt med från ens barndomshem, visst? Jag känner till varenda vass träbit på den här sängen och vet inte hur många gånger jag slagit i huvudet i kanterna genom åren.. :)
(null)
Nu får Noah sova i den i några år, jag tycker att den passade in riktigt bra här i hans rum.
(null)
 
(null)
Det är skönt med en så pass bred säng att vi vuxna också får plats, för här hemma somnar vi mer ofta än sällan på ett ställe men vaknar  någon helt annanstans. Imorse vaknade jag till exempel med Ellie här inne då Noah redan låg i vår säng när Ellie kom in till oss inatt. 
 
Småbarnsåren ändå.
 
Ha en fin måndag!
barnrum, barnrumsinspiration, barnrumsinspo,

3 kommentarer

FSHD Daniel

21 Oct 2019 18:31

Fina bilder! :D

Svar: Tack ❤️
Emelie Sundberg

Victoria_Alittlebliss

21 Oct 2019 18:55

Wow så fin säng!

Svar: Tack! Speciellt roligt när man själv sovit i den ❤️
Emelie Sundberg

Emma Thun

22 Oct 2019 14:45

...min yngsta dotter fyller 9 på lördag men fortfarande vet jag inte vart jag skall vakna nästa morgon...

Tapeten är så himla fin! Sängen med förstås :)

Svar: Haha - å.. <3 Och tack, visst är den underbar! Kan bara hålla med!
Emelie Sundberg

Kommentera

Publiceras ej