<> EMELIE SUNDBERG - En kopp varm choklad kan pigga upp vilken grå novemberdag som helst!
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Att fota alltså.. Det har blivit min absoluta favoritsyssla! Lägg till att få skapa något fint, att fånga en stund, en person eller att få skapa en stämning som idag när jag skulle fota produkter för Store Factory En kopp varm choklad i de finaste muggarna, för att inte tala om den här gulliga glasskålen!!
 
Jag kommer definitivt att lägga ned mer tid på att fota framöver. Vill du anlita mig? Maila mig på [email protected] så hittar vi på nåt ihop!
 
Nu när vi har massvis med minimarshmallows och grädde här hemma ska jag göra varsin kopp till barnen när de kommer hem från förskolan. Varm choklad framför brasan kan ju pigga upp vilken grå novemberdag som helst!
 
Kram

1 kommentarer

Anonym

08 Nov 2019 23:42

Du är en superduktig fotograf! Imponerad!

Svar: Å - tack ❤️
Emelie Sundberg

Kommentera

Publiceras ej