<> EMELIE SUNDBERG - Första och sista skolfotot
(null)
Det var en något känslosam mamma som lämnade de här två barnen till förskolan idag. Idag väntades nämligen skolfotografering och jag vet inte vad som är störst. Att det är Noahs sista förskolefotografering eller att det är Ellies första. Elllie var ju nyss en bebis? Båda har blivit så stora. Med två starka viljor.
(null)
 
(null)
Alltså den här rosetten? Så gullig! Ska låna den själv någon dag!
(null)
Min stora älskling. 
(null)
Igår när vi var hos frisören frågade Noah frisören om han kunde få sprayfärg i håret. Javisst svarade frisören och sprutade lite grann i luggen. "Mera tack, över hela huvudet" hejade Noah på och frisören sprutade och sprutade. Inne i mitt huvud tänkte jag "neeeej". Men jag sa såklart ingenting. Det var inte rosa hår jag såg framför mig när jag tog pöjken till frisören kvällen före skolfotot och jag fick kämpa rejält med mig själv för att komma fram till att det verkligen inte spelar någon roll hur han ser ut. Och att det viktigaste ändå är att han själv känner sig fin. Och det gjorde han verkligen!
(null)
Det är så kul och se dem ihop. Det bråkas och kivas en hel del nu, men samtidigt leker de mycket och har väldigt kul ihop också.
(null)
 
(null)
 
Älsklingar! Båda barnens kläder är från Zara. De har så mycket fint nu!
 
Ha en fin dag!
 

Kommentera

Publiceras ej