<> EMELIE SUNDBERG - Vabb, finporslin och pannkakslunch
(null)
Pannkakor är standard vid vabb här hemma. Det är enkelt att svänga ihop och går alltid ner, hur sjuka än barnen är. Och frågar man dem vad de vill ha är pannkakor det givna svaret.
(null)
 
(null)
Pannkakor med sylt och grädde. Så vill barnen helst ha dem. Jag äter dem gärna med bara socker. 
(null)
Ellie har blivit förkyld som grädden på moset. Hon hostade hela natten och har haft lite ondare i nyckelbenet på grund av det.
(null)
Det här porslinet ärvde jag av min mormor när hon gick bort och jag tänker alltid på henne när vi äter på det. När vi väl hittar det där perfekta vitrinskåpet till köket ska det stå där så att vi använder det ännu oftare. 
(null)
(null)
Imorgon packar vi ihop oss och åker till min bror och hans familj i Göteborg. Det ska bli så skönt att komma iväg i några dagar. Lite miljöombyte kan vara precis vad jag behöver just nu. Vi åker efter frukost och tar några stopp på vägen. Är det någon som har tips på något kul (för barnen) man kan göra någonstans mitt emellan Stockholm och Göteborg? Hojta i så fall! (null)
 
Nu somnade barnen och jag ska packa!
 
Trevlig kväll!

2 kommentarer

Sara

31 Oct 2019 02:45

gränna såklart!! godis, mysig by och sen fika på kroatorpet längs med e4an i huskvarna, supergott hembakat och mysigt!

Veronica

31 Oct 2019 19:20

Men jösses vilken söt liten tjej du har! Hoppas att pannkakorna gjorde susen mot förkylningen. <3 Btw, varifrån är det fina dricksglaset?

Svar: Ja hon är riktigt go ❤️ Oj - bra fråga. Jag köpte dem på LEVA på Gotland.. vet inte vart mer de finns.. :(
Emelie Sundberg

Kommentera

Publiceras ej