<> EMELIE SUNDBERG - Hållbar bukett och favvoklänning
Jag älskar den här klänningen. Modellen, färgen, materialet. Allt. Skulle kunna flytta in i den.
Imorse var jag på klimatfrukost. Det är Klimatklubben som arrangerar dessa och varje gång får vi lära oss nya saker inom olika ämnen. Idag var temat Hållbarhet och barn. Jag lär mig alltid något, och går alltid där ifrån med en gnutta ångest. En positiv sådan. För att jag vet att jag måste bli bättre. Att vi alla måste bli bättre på att leva mer hållbart och klimatsmart.
 Efter frukosten köpte jag den här buketten, en bukett som blir minst lika fin när den torkar. Ett dåligt köp förvisso.. Att inte köpa den över huvud taget hade ju varit betydligt bättre. Men jag tänker att den ska få en särskild plats på skänken i vardagsrummet sen och få stå där hela hösten.
Hortensia med eucalyptus. Så enkelt men vackert.
Men först får den stå på sängbordet bredvid sängen en stund.
 
Nu ska jag krypa ner här efter en lång dag..
 
Kram till er, och tack för att ni hänger här med mig <3
 

Kommentera

Publiceras ej