<> EMELIE SUNDBERG - Min vecka hitills!
I helgen blev vi äntligen klara med köket och det känns så otroligt skönt. Nu längtar man till våren och att öppna upp här och flytta ut i trädgården.. Men det dröjer ju! Imorse när jag följde barnen till förskolan berättade jag att det bara är två månader kvar till julafton (typ). 1,5 månad till första advent iallafall. Det kommer gå undan, snart är det jul!
I fredags var jag inne på Ohlssons tyger och plockade på mig tygprover till de kommande gardinerna i köket som de ska sy upp. Jag har nu valt tygprovet längst upp i mitten. Det kommer göra susen att få upp gardiner där, både för att de mjukar upp och fungerar ljuddämpande.
 Idag fotade jag också ett samarbete som behövde färsk frukt som rekvisita. Den var väldigt god att smaska i sig lagom till 11-kaffet kan jag lova. Alltså passionsfrukt!! Det börjar rinna i munnen bara jag tänker på det..
I helgen tapetserade jag också (äntligen) Ellies rum i den här underbara tapeten som heter "Faded passion green" från Sandbergs.
Mer bilder från Ellies rum kommer inom kort, det har blivit såå mysigt där inne.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te. Ha en fin kväll!

Kommentera

Publiceras ej