<> EMELIE SUNDBERG - Ellies rum, med en underbar tapet!
Inlägget innehåller annonslänkar
(null)
Så var det äntligen dags för Ellie att få en tapet i sitt rum. Jag hade länge spanat på Faded passion beige från Sandberg wallpaper men när Jasmina Bylund nämnde att hon skulle få göra en ny grön färgsättning på den väntade jag nyfiket in den versionen. När jag till slut fick se hennes version första gången var jag golvad. Och kär. 
(null)
Stora maffiga blommor i vitt och rosa och basen utgörs av den perfekta gröna nyansen. 
(null)
Korgstolen är från Afroart,  päronkorgen från Cirkusfabriken och sänghimlen från Liewood.
(null) 
Den fina docksängen köpte jag på Fintofult på Gotland förra sommaren, knopplisten som jag missbrukar och har i varenda rum här hemma är från Granit. Jag har dock betsat dem bruna.
(null)
 
(null)
Print från Mrs Mighetto och deras senaste kollektion, som är lika magisk som alltid. Kroken som ser ut som en trollslända fick jag från gulliga Linda på Vintagefabriken när hon var med i Inredningspodden i våras.
(null)
Här sover nu den där gulliga 2.5-åringen om nätterna vilket gör att vi har vårt sovrum för oss själva för första gången på lika många år. Tänka sig, att det var en tapet som skulle göra susen! 
 
Tapeten heter alltså Faded Passion Green och hittas här.
 
barn, barnrum, barnrumsinspiration, barnrumsinspo, familjeliv, kidsroom, kidsroominspo,

Kommentera

Publiceras ej